logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۲۲۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

رمز پیروزی انقلاب در مقابله با جبهه استکبار ولایت‌مداری بود 

رمز-پیروزی-انقلاب-در-مقابله-با-جبهه-استکبار-ولایت‌مداری-بود 
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه شهدا و ملت ایران عاشورا را در هشت سال دفاع‌ مقدس مشق کردند گفت: رمز پیروزی انقلاب در مقابله با جبهه استکبار ولایت‌مداری بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی امروز ۱۹ شهریورماه در مراسم رزمایش مثل مصطفی که در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد با بیان اینکه دشمن بعد از شکست در همه عرصه‌ها، جنگ ترکیبی را به راه انداخته و تحریف واقعیت‌ها و باورهای مردم را در دستور کار خود قرار داده است گفت: همه باید تمام‌عیار در میدان، بسیجی‌وار حضور داشته باشیم وهمه نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: فتنه‌هایی که سال‌های اخیر در کشور رخ داد، فتنه جهانی علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران است، گفت: امروز شاهد آن هستیم که ۲ هزار شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای و ۳۰۰ شبکه فارسی‌زبان علیه انقلاب و نظام تولید محتوا می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: پیروی از مقام معظم رهبری راه برون‌رفت از فتنه‌ها است و برای مصون ماندن از فتنه‌ها باید تابع ولی‌فقیه باشیم.  

سردار کرمی اضافه کرد: با توجه به این نکته که جمهوری اسلامی در روزهای اوج موفقیت خود قرار دارد و رمز پیروزی ما در مقابله با جبهه استکبار ولایت‌مداری بود و شهدا و ملت ایران عاشورا را در هشت سال دفاع‌ مقدس مشق کردند و صحنه‌های تاریخی را به نمایش گذاشتند. 

وی تاکید کرد: بسیج در همه عرصه‌ها در خدمت مردم است و نقش اساسی و مهمی در همه حوزه‌ها از جمله دفاع‌مقدس، سازندگی، رفع محرومیت‌زدایی داشته و دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر